Tuesday, February 1, 2011

Ideen

Jeg har valgt at starte en konkurrence, hvor vi beder dig om at strikke eller hækle oldemorfirkanter  og  sy dem sammen til tæpper. Disse tæpper skal, når konkurrencen er færdig, doneres til forskellige organisationer der hjælper dyr. feks. græske hunde eller spansk galoger og kan også være til internater herhjemme, det er op til dig. Der er absolut ingen krav om antal, men tæpperne skal måle ca. 0,5 x 1m.

Det du skal gøre at at melde dig til, vælge hvem der skal modtage, lave og sende tingene til mig.Så sørger jeg for at få tingene sendt videre, jeg arbejder som frivillig for græske hunde og gør udelukkende dette for dyrenes skyld.

Jeg er ved at søge sponsrater således at der bliver præmier til de flittigste, hvor mange og hvad de får ved jeg ikke endnu. Jeg har pt. 3 stk design til din hjemmeside eller billede, begge bliver lavet personlige, ved at der kan indgå din hobby, kæledyr eller andet.

Det hele starter 1. marts og slutter 1. august.

Jeg hedder jannie jensen og har selv en gadedreng fra grækenland, derfor vil jeg gerne gøre lidt mere end at arbejde som frivillig.

Hvis du vil være med til at hjælpe, eller har spørgsmål, skriv til lappedyr@gmail.com

4 comments:

  1. Det lyder meget spændende og jeg vil måske deltage i dette projekt. Melder mig som fast læser, så jeg kan følge med i hvad du laver :D

    ReplyDelete
  2. Hvor er det bare en godt ide...
    Jeg har sendt et link til din blog til min Mor og min Mormor de er begge superseje til håndværk jeg kan selvfølgelig bare ikke love dig at de har tid :-)

    ReplyDelete
  3. Hej super godt :-D Det er dejligt at få spredt det ud.

    ReplyDelete
  4. Mor til Gitte
    Jeg syntes det er en super ide jeg vil helt klart gerne støtte vovserne, har selv 4 af slagsen

    ReplyDelete